cellarer تخصصی بازیگر عارف لرستانی علت فوت عارف لرستانی

cellarer: تخصصی بازیگر عارف لرستانی علت فوت عارف لرستانی پزشکی قانونی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی قیمت فروش آپارتمان‌های میان‌سال و میان‌متراژ

در دوره پیش‌رونق بازار ملک طی یک سال و نیم گذشته ماهانه بین ۲ تا ۳ هزار آپارتمان مسکونی میان‌سال در گروه سنی ۵ تا ۱۰ ساله در پایتخت کشور عزیزمان ایران معامله شد

قیمت فروش آپارتمان‌های میان‌سال و میان‌متراژ

قیمت فروش آپارتمان های میان سال و میان متراژ

عبارات مهم : ایران

در دوره پیش رونق بازار ملک طی یک سال و نیم گذشته ماهانه بین ۲ تا ۳ هزار آپارتمان مسکونی میان سال در گروه سنی ۵ تا ۱۰ ساله در پایتخت کشور عزیزمان ایران معامله شده است و این گروه سنی از آپارتمان های پایتخت کشور عزیزمان ایران بعد از نوسازها در رتبه دوم پرمعامله ترین گروه سنی مسکن به شمار می روند.

به گزارش دنیای اقتصاد ، آپارتمان های میان سال شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران که اغلب با قید عبارت «بازسازی شده» در بنگاه های معاملات املاک فایل می شود، متقاضیان بسیاری دارد. از سوی دیگر میل به به تملک آپارتمان های میان متراژ نیز علاوه بر اینکه با زیاد کردن سقف تسهیلات خرید مسکن در میان منزل اولی ها زیاد کردن پیدا کرده، مورد تقاضای بخش وسیعی از کسانی قرار گرفته که قصد تبدیل به احسن ملک خود را دارند، از این رو آپارتمان های میان سال و میان متراژ به یک گروه پرمتقاضی در میان فایل های مشاوران املاک تبدیل شده است است.

بر اساس گزارش بانک مرکزی، در شهریور امسال نیز حدود 2هزار و 470 آپارتمان میان سال معادل 16 درصد از کل معاملات ماهانه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران به فروش رسیده که بر اساس داده های سامانه اطلاعات بازار املاک کشور عزیزمان ایران سهم قابل توجهی از آنها به آپارتمان های میان متراژ عموما 60 تا 80 مترمربعی تخصیص داده شده است داشته هست. در جدول زیر قیمت قطعی این گروه از آپارتمان ها در معاملات شهریور و مهر از تمام مناطق پایتخت گردآوری شده است است که حاکی از کم کردن نسبی 20 تا 30 درصد ارزش ملک در مقایسه با نوسازهای هر منطقه، ناشی از زیاد کردن سن بنا است.

قیمت فروش آپارتمان‌های میان‌سال و میان‌متراژ

واژه های کلیدی: ایران | تبدیل | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار